Tuesday 24 February 2015

Hari Biasa Saya

Hari ni, hari biasa saya.

Ingatkan diri jangan berharap. Takkan ada apa-apa yang istimewa dari orang lain. Hanya dari diri sendiri. Ini hari biasa saya tapi ia tetap istimewa. 

Terima kasih pada arwah mak sebab lahirkan Ayang. Syukur Allah sebab Ayang lahir sihat,sempurna sifat. Terima kasih mak jaga Ayang selama 18 tahun. Ayang rindu dengan mak tapi mak lebih dikasihi Allah. Syukur Allah ambil mak waktu Ayang dah pandai jaga diri. Syukur Allah ambik mak 3 hari selepas hari ni. Ayang rindu doa mak. Ayang senang tapi Ayang dah tak dapat berkat doa mak. Ayang tak tau tapi Ayang doa pada Allah supaya Allah tunjuk kat mak sayang Ayang yang tak terluhat selama ni. Ayang doa kat mak hari2 supaya mak tenang kat sana ye.

Terima kasih ayah jaga ayang sampai hari ni dan saat ni. Masakkan lagi untuk Ayang. Ayah nak Ayang kahwin ke? Doakan Ayang jumpa jodoh yang terbaik ye yah. Doakan Ayang tak perlu risau pasal masa depan dan doa yang terbaik je untuk keluarga kita nanti.Ayang mintak maaf banyak2 sebab susahkan ayah. Ayang doa ayah sihat selalu, boleh ibadat banyak2, boleh borak dengan suami Ayang, boleh main dengan anak2 Ayang.

Hari ni hari biasa saya tapi Ya Allah,syukur pada Mu kerana beri aku kesihatan yang baik,berikan yang terbaik dariMu untukku. Aku mohon darimu segala yang terbaik YaAllah kerana Kau Maha Mengetahui setiap sesuatu.

No comments:

Post a Comment