Sunday 23 June 2013

First post y'all!

Assalamualaikum,


Selamat membaca post pertama saya di blog saya yang...ke-3 rasanya. blog pertama dah dimansuhkan dan blog ke-2 private (lebih macam diari). tapi blog kan adalah tempat untuk share peristiwa dan perasaan... maka lahirlah blog ke-3 ni. 

Saya sebenarnya tak minat tulis blog atau dengan kata lainnya, saya tak suka menaip. mungkin sebab saya lembap menaip dan saya sebenarnya tak suka share apa-apa. ini kerana hidup saya tak best. saya bukan selebriti macam hanis zalikha ataupun business woman macam vivy yusof.sekadar menyebut beberapa nama yang blognya saya selalu baca. 

 

tapi sebenarnya saya suka mengarang. waktu zaman sekolah dulu, walaupun tak suka bila kena buat karangan, tapi saya rasa hasil karangan saya agak baik. cukup baik untuk lulus periksa. hehe.

 

jadi blog ini takde tema. agak-agak saya nak tulis perkara gembira, saya akan tulis. kalau saya rasa marah, sedih, nak membebel, mungkin blog inilah juga menjadi mangsa. kalau saya teragak nak tulis pasal artis favourite saya atau apa kucing saya buat hari ni, blog ni  jugalah bakal jadi tempat coretan. 

 

oleh itu, saya dengan sendirinya akan ucap 'selamat berblogging, semoga saya dapat share sesuatu yang bermanfaat untuk semua'...YIHOO! bakar mercun, tabur confetti, keluar asap...(sila bayangkan suasana ni ye). bye, jumpa di next post!


No comments:

Post a Comment